Ιερός Μητροπολιτιικός Ναός Αγίου Βασιλείου Τριπόλεως

Ἱερά Ἀγρυπνία, τήν Δευτέρα 15ῃ Μαΐου ἀπό ὥρας 9ης βραδυνῆς στόν Μητροπολιτικό Ἱερό Ναό Ἁγίου Βασιλείου Τριπόλεως, ἐπί τῇ ἐνάρξει τῶν Ἐξετάσεων ὅλων τῶν βαθμίδων τῆς Ἐκπαιδεύσεως


          Ἐκ τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως 

καί 

τῆς Ἑνώσεως Γονέων καί Κηδεμόνων Μαθητ[ων Δήμου Τριπόλεως 

 

Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Ι Σ  –  Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Ι Σ

 

Ἡ Ἱερά Μητρόπολις Μαντινείας καί Κυνουρίας  θά τελέσῃ Ἱερά Ἀγρυπνία, τήν Δευτέρα 15 Μαΐου ἀπό ὥρας 9ης βραδυνῆς στόν Μητροπολιτικό Ἱερό Ναό Ἁγίου Βασιλείου Τριπόλεως, ἐπί τῇ ἐνάρξει τῶν Ἐξετάσεων ὅλων τῶν βαθμίδων τῆς Ἐκπαιδεύσεως, Δημοτικῶν Σχολείων, Γυμνασίων, Λυκείων καί Πανεπιστημίων, ὥστε μέ τή φώτισι τοῦ Θεοῦ τά διαγωνιζόμενα παιδιά μας νά πορευθοῦν μέ ἐπιτυχία στόν δρόμο τῆς γνώσεως, μέ ἐφόδιο τήν εὐλογία τοῦ Ἀναστάντος Κυρίου μας.

Προσκαλοῦνται ὁ φιλόχριστος Λαός μας, οἱ ἐκπαιδευτικοί, οἱ γονεῖς τῶν μαθητῶν καί κυρίως ἡ μαθητιῶσα καί σπουδάζουσα νεολαία μας γιά συμπροσευχή ὑπέρ τῆς προόδου τῶν νέων βλαστῶν μας πού εἶναι καί ἡ ἐλπίδα τοῦ Γένους μας.

 

 

 

                                       Ἐκ τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως 

καί 

τῆς Ἑνώσεως Γονέων καί Κηδεμόνων Μαθητων Δήμου Τριπόλεως 

Εκδρομή και λήξη Κατηχητικού Σχολείου του Μ.Ι.Ν.Αγ. Βασιλείου Τριπόλεως

 


ΚΑΤΗΧΗΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΑΓΙΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

ΤΡΙΠΟΛΕΩΣ



Προσκυνηματική ἐκδρομή στήν Ἱερά Μονή Αἰμυαλῶν Γορτυνίας πραγματοποίησε τό Κατηχητικό Σχολεῖο τοῦ Μητροπολιτικοῦ Ἱεροῦ Νοῦ Ἁγίου Βασιλείου Τριπόλεως σήμερα, Σάββατο 29 Ἀπριλίου 2017, μέ ἀφορμή τή λήξη τῶν μαθημάτων του γιά τό τρέχον Κατηχητικό Ἔτος 2016-2017. Μέ τή βοήθεια τοῦ Θεοῦ καί μέ τήν εὐχή τοῦ Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου μας, μία ἀκόμη κατηχητική περίοδος ἔφτασε στό τέλος της.

Σύσσωμη ἡ Κατηχητική Ὁμάδα, τά κατηχητόπαιδα, ἀλλά καί οἱ γονεῖς, μέ ἐπικεφαλῆς τόν Ἐφημέριο τοῦ Μητροπολιτικοῦ Ναοῦ π. Σωτήριο, τήν Κατηχήτρια κ. Ἀγγελική Χαϊδᾶ καί τίς συνεργάτιδές της, ἔφθασαν στήν ἱστορική Μονή Γεννήσεως τῆς Θεοτόκου Αἰμυαλῶν, κοντά στή Δημητάνα Γορτυνίας, ὅπου τελέστηκε ἱερά Παράκληση πρός τήν Ὑπεραγία Θεοτόκου καί στήν συνέχεια μίλησε στούς μαθητές καί τούς προσκυνητές κάποιος ἀπό τούς Πατέρες τῆς Μονῆς, ὁ ὁποῖος ἀναφέρθηκε στήν ἱστορία τοῦ Μοναστηριοῦ καί στήν ἀποστολή τοῦ μοναχισμοῦ στήν ἐποχή μας.

Μετά τό κέρασμα πού προσέφερε ἡ Μονή, τό Κατηχητικό Σχολεῖο ἐπισκέφθηκε τό φυσικό μουσεῖο ὑδροκίνησης στή Δημητσάνα, ὅπου οἱ μικροί μαθητές καί οἱ συνοδοί τους εἶχαν τήν εὐκαιρία νά γνωρίσουν παραδοσιακές τέχνες, μηχανήματα καί ἐπαγγέλματα, ὅπως ὁ νερόμυλος, ἡ νεροτριβή, τό βρυσοδεψεῖο, τό ἀποστακτήριο καί ὁ μπαρουτόμυλος, στά ὁποῖα ξεναγήθηκαν ἀπό τούς ὑπευθύνους τοῦ μουσείου.

Ἀφοῦ ἔπαιξαν διάφορα παιχνίδια, ἀπολαμβάνοντας τό ὡραιότατο φυσικό περιβάλλον, μέ τά μεγάλα δένδρα, τήν πλούσια βλάστηση καί τά τρεχούμενα νερά, οἱ μαθητές μέ τούς συνοδούς τους ἐπέστρεψαν στήν Τρίπολη. Ἡ Κατηχήτρια εὐχαρίστησε θερμά, τούς μικρούς μαθητές γιά τή συμμετοχή τους καί τούς ἀπέδωσε ἀναμνηστικά ἐνδεικτικά γιά τήν παρακολούθηση τῶν μαθημάτων τοῦ Κατηχητικοῦ μας Σχολείου. Εὐχαρίστησε, ἐπίσης, τούς γονεῖς, τούς συνεργάτες καί ὅλους τούς συντελεστές τοῦ Κατηχητικοῦ ἔργου καί εὐχήθηκε τήν ἑπόμενη Κατηχητική χρονιά, μετά τό καλοκαίρι, τόν ἐρχόμενο Ὀκτώβριο καί ἀπό τήν Κυριακή του Σπορέως, νά βρεθοῦμε ὅλοι μαζί, μέ ἀκόμη περισσότερους μαθητές τοῦ Κατηχητικοῦ Σχολείου, γιά νά συνεχίσουμε τό ὡραιότατο αὐτό ἔργο, τό τόσο σημαντικό καί τό τόσο ἀναγκαῖο καί ἀπαραίτητο στήν ἐποχή μας.
 
π.Ἰ.Σ.

Fwd: ΕΠΙΤΑΦΙΟΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΑΓΙΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΤΡΙΠΟΛΕΩΣ 2017

Κυρίου, φτάνει στήν κορύφωσή της τήν ἁγίαν καί Μεγάλην
Παρασκευήν.
Ἡ Μεγάλη Παρασκευή εἶναι ἡ ἡμέρα τῆς κορυφώσεως
τοῦ θείου Δράματος, εἶναι μέρα ἀπόλυτου πένθους γιά τή
Χριστιανοσύνη, ἀπόλυτης ἀργίας καί νηστείας, ἡ μέρα πού
γίνεται ἡ Σταύρωση τοῦ Χριστοῦ.
Τήν Ἐνάτη Ὥρα τῆς ἡμέρας ὁ Χριστός μας λέει τό «Τετέλεσται».
Ἡ θεία ψυχή Του κατεβαίνει στόν Ἅδη.
Τό «Πρωτευαγγέλιο», ἡ πρώτη χαρμόσυνη ὑπόσχεση τοῦ
Θεοῦ στούς πεσμένους Προπάτορες, ἀρχίζει νά ἐκπληρώνεται.
Τό πρωί τελεῖται ἡ Ἀκολουθία τῶν Μεγάλων Ὡρῶν, ὅπου οἱ
Μυροφόρες γυναῖκες μοιρολογοῦν καί κλαῖνε γιά τόν Χριστό.
Ἀπ’ τά ξημερώματα τῆς ἴδιας μέρας ἑτοιμάζεται ὁ Ἐπιτάφιος,
ὁ ὁποῖος θά δεχθεῖ τό Σῶμα τοῦ Χριστοῦ, ἐνῶ ἐν συνεχείᾳ
πραγματοποιεῖται ἡ Ἀκολουθία τῆς Ἀποκαθηλώσεως, ὅπου τό
ἅγιο Σῶμα τοῦ Χριστοῦ τοποθετεῖται στόν Ἐπιτάφιο καί τό
βράδυ τῆς Μεγάλης Παρασκευῆς θά ψαλλοῦν τά Ἐγκώμια καί
θά γίνει ἡ περιφορά τοῦ Ἐπιταφίου.
Ὅπως συνηθίζεται σέ ὅλες τίς Ἐνορίες, οἱ Ἐπιτάφιοι
ἀκολουθοῦν τόν παραδοσιακό στολισμό μέ εὔοσμα ἄνθη καί
λογιῶν - λογιῶν λουλούδια.
Ὁ Μητροπολιτικός Ἱερός Ναός τοῦ Ἁγίου Βασιλείου
Τριπόλεως τά τελευταῖα χρόνια πέρα ἀπό τόν παραδοσιακό
στολισμό, ὁ ὁποῖος γίνεται πάντοτε μέ εὔοσμα ἄνθη, διακοσμεῖται
στίς τέσσερις πλευρές του μέ ἐκκλησιαστικά σχέδια καί
παραστάσεις, οἱ ὁποῖες δημιουργοῦνται καί κατασκευάζονται
μέ διακοσμητικές πέρλες εὐτελοῦς οἰκονομικῆς ἀξίας.
Ἔτσι καί τήν φετινή χρονιά ὑλοποιήθηκε μιά ἐργασία
ξεχωριστή στόν στολισμό τοῦ Ἐπιταφίου μας.
Ὁ φετινός βασικός στολισμός τοῦ Ἐπιταφίου ἀποτελεῖται
ἀπό τέσσερις παραστάσεις Μυροφόρων Γυναικῶν: «Μυροφόροι
γυναῖκες, μετά μύρων ἐλθοῦσαι, πρός τό μνῆμά σου, Σῶτερ
ἐνηχοῦντο, Ἀγγέλου τρανῶς, πρός αὐτάς φθεγγομένου· Τί
μετά νεκρῶν, τόν ζῶντα λογίζεσθε; ὡς Θεός γάρ, ἐξανέστη τοῦ
μνήματος».
Τέσσερις Μυροφόροι γυναῖκες στέκουν ἐπιβλητικά στίς
τέσσερις παραστάδες τοῦ Ἐπιταφίου. Πρόκειται γιά τίς γυναῖκες,
πού φρόντισαν γιά τόν Θάνατο τοῦ Ἀθάνατου, τίς γυναῖκες
ἐκεῖνες, πού ἡ διδασκαλία τοῦ Χριστοῦ τούς ἔδωσε ζωή καί
ἦταν αὐτές πού μᾶς μετέφεραν τό ἄγγελμα τῆς Ἀναστάσεως.
Τά κεντρικά σημεῖα τοῦ Ἐπιταφίου ἔχουν κοσμηθεῖ μέ τήν
ἐπιγραφή, κεντημένη μέ πέρλες, ἡ ὁποία ἀναγράφει: «Ἔραναν
τόν τάφο, αἱ Μυροφόροι μύρα…».
Στόν τροῦλο ἔχουν κατασκευαστεῖ περίτεχνες παραστάσεις
Ο ΕΠΙΤΑΦΙΟΣ
«ΜΥΡΟΦΟΡΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ»
μέ μυροδοχεῖα καί στήν κορφή δεσπόζει λαμπρός ὁ τίμιος
Σταυρός.
Ἡ ὑλοποίηση καί αὐτοῦ τοῦ σχεδίου ἄρχισε νά δουλεύεται
ἀπό πολλούς μῆνες νωρίτερα. Ἡ προετοιμασία τοῦ ὅλου ἔργου
ἀρχίζει ἀπό τόν μῆνα Σεπτέμβριο τοῦ περασμένου ἔτους.
Στό ἄκουσμά του ὁ στολισμός τοῦ Ἐπιταφίου της Ἐνορίας
μας μπορεῖ νά φαντάζει εὔκολος καί ἁπλός, πρᾶγμα πού δέν
συνάδει μέ τήν πραγματικότητα.
Ἀπό τή σύλληψη τοῦ σχεδίου ἕως καί τήν ἐφαρμογή του, ἡ
διαδικασία πού ἀκολουθήθηκε ἦταν ἀρκετά ἀπαιτητική γεμάτη
ἐκπλήξεις καί δυσκολίες. Χρειάστηκαν πάρα πολλές ὧρες
δουλειᾶς, πολύ μεράκι καί ἀδιάλειπτη προσευχή. Ἐργασία ἡ
ὁποία σχεδιάστηκε καί προσαρμόστηκε πάνω στόν Ἐπιτάφιο
ἐκ τῶν ἐθελοντριῶν γυναικῶν, πού ἐργαζονται ἄοκνα κάτω τό
ἄγρυπνο βλέμμα τοῦ Προϊσταμένου τοῦ Ἱεροῦ Ναοῦ.
Λίγα λόγια γιά τίς Μυροφόρες γυναῖκες.
Μυροφόρες ὀνομάζονται οἱ γυναῖκες πού, ὅσο ζοῦσε ὁ
Χριστός, ἦταν μαθήτριές του καί ἔμειναν μαζί μέ τήν Παναγία
κατά τή Σταύρωση, θρήνησαν μαζί της, κι ὅταν ὅλοι οἱ ἄλλοι
εἶχαν κρυφτεῖ, αὐτές θέλησαν νά μυρώσουν τό Σῶμα Του, μέ
τόν τρόπο πού συνήθιζαν ἐκεῖνα τά χρόνια. Ἔτσι, ἀγόρασαν
ἀκριβά ἀρώματα (μύρα) καί πῆγαν ξημερώματα Κυριακῆς στόν
Τάφο τοῦ Ἰησοῦ νά τόν μυρώσουν.
Πρῶτες οἱ Μυροφόρες ἔμαθαν ὅτι ἀναστήθηκε ὁ Χριστός
καί στή συνέχεια πρῶτες οἱ Μυροφόρες εἶδαν τόν ἀναστάντα
Χριστό, σάν μιά μορφή ἐπιβράβευσης γιά τήν πίστη τους καί
τήν ἀνδρεία τους κατά τά θεῖα Πάθη.
Οἱ Μυροφόρες δέν πῆγαν στόν Τάφο ὅλες μαζί, ἀλλά σέ
διάφορες ὁμάδες, δυό καί τρεῖς φορές, τό πρωί, ἄλλα ὄχι κατά
τήν ἴδια χρονική στιγμή.
Ἡ Μαρία ἡ Μαγδαληνή καί ἡ ἄλλη Μαρία ἔφτασαν πρῶτες
στόν Τάφο.
Οἱ Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας ἐξηγοῦν ὅτι μέ τήν φράση «ἡ ἄλλη
Μαρία» περιγράφεται ἡ Θεοτόκος, ἐπειδή οἱ Εὐαγγελιστές δέν
ἤθελαν νά δώσουν ἀφορμή στούς ἀπίστους, γράφοντας ὅτι ἡ
Μητέρα Του ἦταν ἡπρώτη μάρτυρας τῆς Ἀνάστασης.
Ὁ Χριστός ἔχει ἀναστηθεῖ, τό Μνημεῖο εἶναι κενό. Καθώς
πήγαιναν στόν Τάφο, ἀνησυχοῦσαν γιά τόν λίθο, μέ τόν ὁποῖο
εἶχε σφραγιστεῖ ὁ Τάφος, ἐπειδή ἦταν πολύ μεγάλος καί δέν
ἤξεραν πῶς θά τόν μετακινοῦσαν. Ἕνας Ἄγγελος κατεβαίνει,
γίνεται σεισμός καί ὁ λίθος κυλᾶ.
Ὁ ἅγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς ἑρμηνεύει ὅτι ἦταν ὁ
ἀρχάγγελος Γαβριήλ, καί ὁ Ἄγγελος, πού κάθεται πάνω στόν
λίθο, τούς λέει νά μή φοβοῦνται. «Γνωρίζω ὅτι ζητᾶτε τόν Ἰησοῦ
τόν ἐσταυρωμένο. Δέν εἶναι ἐδῶ. Ἀναστήθηκε, ὅπως εἶχε πεῖ».
Τούς ἔδειξε τόν κενό Τάφο καί τούς εἶπε νά ποῦν τά νέα στούς
Μαθητές.
Γίνονται, λοιπόν, οἱ Μυροφόρες εὐαγγελίστριες τῶν
Εὐαγγελιστῶν καί ἀπόστολοι τῶν Ἀποστόλων.
Ὁ ὅσιος Δαμασκηνός ὁ Στουδίτης ἀναφέρει ἀναλυτικά ποιές
ἦταν οἱΜυροφόρες.
Ἡ πρώτη Μυροφόρος εἶναι ἡ Μαρία ἡ Μαγδαληνή, ἀπό τήν
ὁποία ὁ Χριστός εἶχε βγάλει ἑπτά δαιμόνια. Καί γι’ αὐτή τήν
εὐεργεσία τόν ἀκολουθοῦσε. Μετά τήν Ἀνάληψη τοῦ Χριστοῦ,
πῆγε στή Ρώμη, στόν αὐτοκράτορα Τιβέριο, καί θεράπευσε τό
μάτι του. Ἐπίσης, κατήγγειλε στόν Τιβέριο τόν Πιλᾶτο καί τούς
ἀρχιερεῖς γιά τήν ἄδικη σταύρωση τοῦ Χριστοῦ κι αὐτός τούς
θανάτωσε. Ἡ Μαρία ἡ Μαγδαληνή πέθανε στήν Ἐφεσσο, ὅπου
τήν ἔθαψε ὁ Ἰωάννης ὁ Θεολόγος. Ἀργότερα ὁ αὐτοκράτορας
Λέων ὁ Σοφός, πῆρε τό λείψανό της στήν Κωνσταντινούπολη.
Λεγόταν Μαγδαληνή ἐπειδή καταγόταν ἀπό τά Μάγδαλα.
Δεύτερη ἦταν ἡ Σαλώμη, κόρη τοῦ Ἰωσήφ τοῦ Μνήστορος, ἡ
ὁποία ἀργότερα παντρεύτηκε τόν μικρό Ζεβεδαῖο.
Τρίτη Μυροφόρος ἦταν ἡ Ἰωάννα, ἡ γυναῖκα τοῦ Χουζᾶ, ὁ
ὁποῖοςἦταν ἐπίτροπος καί οἰκονόμος στό σπίτι τοῦ βασιλιᾶ
Ἡρῴδη.
Τέταρτη ἡ Μαρία, ἡ ἀδερφή τοῦ Λαζάρου, ἡ ὁποία
προηγουμένως εἶχε ἀλείψει τόν Χριστό μέ τό μύρο, ὅπως γράφει
ὁ εὐαγγελιστήςἸωάννης.
Πέμπτη ἦταν ἡ ἀδερφή της ἡ Μάρθα, ἡ ὁποία ὑπηρετοῦσε
τόν Χριστό μέ πολύ προθυμία ἀπό τήν ἀρχή.
Ἕκτη εἶναι ἡ Μαρία, ἡ γυναῖκα τοῦ Κλωπᾶ. Αὐτή τή Μαρία,
ὁ εὐαγγελιστής Ἰωάννης ὀνομάζει «ἀδελφή της Θεοτόκου». Ὁ
Ἰωακείμ, ὁπατέρας τῆς Παναγίας, εἶχε ἕνα ἀδελφό, καί ὅταν
ἐκεῖνος πέθανε χωρίς νά ἔχει παιδί, πῆρε τήν γυναῖκα του
ὡς σύζυγό του, σύμφωνα μέ τόν Μωσαϊκό νόμο. Μέ αὐτήν
ἀπέκτησε ἕνα παιδί, τή Μαρία.
Ἕβδομη Μυροφόρος ἦταν ἡ Σωσσάννα.
Ὑπῆρχαν κι ἄλλες Μυροφόρες, πού βοηθοῦσαν τίς παραπάνω,
ὅπως λέει ὁ εὐαγγελιστής Λουκᾶς, ἀλλά τά ὀνόματά τους δέν
ἀναφέρονται ἀπό τούς Εὐαγγελιστές, γιατί δέν τίς θεωροῦσαν
σημαντικές.



Virus-free. www.avast.com

ΜΕΓΑΛΗ ΠΕΜΠΤΗ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΑΓΙΩΝ ΠΑΘΩΝ


​​ ​ 

 

 Σεβ. Μητροπολίτης Μαντινείας καί Κυνουρίας κ.κ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ, τό σπέρας τς Μ. Πέμπτης 13 πριλίου 2017, χοροστάτησε στήν κολουθία το ρθρου τς Μ. Παρασκευς (κολουθία γίων Παθν) στόν Μητροπολιτικό ερό Ναό γίου Βασιλείου Τριπόλεως.

 

«ξηγόρασας μς, κ τς κατάρας το νόμου, τ τιμί Σου Αματι· τ Σταυρ προσηλωθείς, κα τ λόγχ κεντηθείς, τν θανασίαν πήγασαςνθρώποις·  Σωτρ μν δόξα Σοι».

 

 φο νέτειλεν  κγ΄ Μαρτίου, μέρα τς βδομάδος Παρασκευή, ποστέλλεται  ησος π το Καϊάφα πρς τν τότε μεμόνα τς ουδαίας Πόντιον Πιλάτον τ νομα· στις πολυτρόπως νακρίνας Ατόν, κα παξ κα δς μολογήσας θον, πρς εχαρίστησιν πειτα τν ουδαίων, ψηφίζει θάνατον κατ' Ατο· κα φραγγελώσας ς δολον φυγάδα τν Δεσπότην το παντός, παρέδωκε ες τ σταυρωθναι.

 ντεθεν  ησος, παραδοθες ες τος στρατιώτας, γυμνοται τ μάτια Ατονδύεται χλαμύδα κοκκίνην, στεφανοται κάνθαις, σκηπτροφορε κάλαμον, προσκυνεται χλευαστικς, μπτύεται, κρούεται κατ το προσώπου κα τς κεφαλς. Ετα νδυθες πάλιν τ αυτο μάτια κα βαστάζων τν Σταυρόν, ρχεται ες τν Γολγοθ, τόπον τς καταδίκης, κα κε περ ραν γ΄ τς μέρας σταυροται μεταξ δύο ληστν, βλασφημεται π τν παραπορευομένων, μυκτηρίζεται π τν ρχιερέων, ποτίζεται π τν στρατιωτν ξος μεμιγμένον μετ χολς. Περ δ τν θ΄ρα, κράξας φων μεγάλ κα επών· Τετέλεσται, κπνέει « μνς το Θεο αρων τν μαρτίαν το κόσμου», καθ' ν ραν πανσελήνου οσης τςμέρας, σφάζετο κατ τν νόμον  πασχάλιος μνός,  ες τύπον Ατο διαταχθες τος ουδαίοις πρ 1043 τν.

Τν Δεσποτικν τοτον θάνατον κα  ψυχος κτίσις πενθοσα τρέμει κα λλοιοται π το φόβου· λλ'  Δημιουργς τς κτίσεως, κα νεκρςδη ν, λογχίζεται προσέτι κα τν κήρατον πλευράν, κα ρέει ξ ατς αμα κα δωρ.

Τέλος, περ τν δύσιν το λίου, ρχεται ωσφ  π ριμαθαίας κα Νικόδημος μετ' ατομφότεροι μαθητα το ησο κεκρυμμένοι,ποκαθηλοσιν π το Σταυρο τ πανάγιον το Διδασκάλου Σμα, ρωματίζουσιν ατό, ντυλίσσουσιν ες σινδόνα καθαράν, κα θάψαντες ατ ν μνημεί κεν, προσκυλίουσιν π τ στόμιον ατο λίθον μέγαν. Τατα τ φρικτ κα σωτήρια Πάθη το Κυρίου μν ησο Χριστο πιτελομεν σήμερον κα ες νάμνησιν ατν παρελάβομεν, ξ ποστολικς διαταγς, τν τς Παρασκευς νηστείαν.

 

+π.Ι.Σ.


Virus-free. www.avast.com

Λήξη τῶν ὁμιλιῶν καί τῶν κατά Κυριακήν Ἑσπερινῶν Κηρυγμάτων τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Μαντινείας καί Κυνουρίας



Μέ τή συμμετοχή πλήθους πιστῶν-ἀκροατῶν τοῦ λόγου τοῦ Θεοῦ ἔλαβε χώρα ἡ λήξη τῶν ὁμιλιῶν καί τῶν κατά Κυριακήν Ἑσπερινῶν Κηρυγμάτων τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Μαντινείας καί Κυνουρίας, τό ἀπόγευμα τῆς Κυριακῆς 2ας Ἀπριλίου 2017, στόν Μητροπολιτικό Ναό τοῦ Ἁγίου Βασιλείου τῆς Τριπόλεως.

Ὁ Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας εὐχαρίστησε θερμῶς τούς ἱεροκήρυκες πού  ἐπιμελήθηκαν  ἄριστα τό θεάρεστο ἔργο τοῦ θείου κηρύγματος, ἐνῷ κλείνοντας  εὐχαρίστησε  τούς συμμετέχοντας ἀκροατάς τοῦ λόγου τοῦ Θεοῦ καί ὅλους ὅσους συνέργησαν στήν ἀπρόσκοπτη τέλεση τῶν ἑσπερινῶν ἱερῶν Ἀκολουθιῶν στόν Μητροπολιτικό Ἱερό Ναό, ἀνανεώνοντας τίς πνευματικές συνάξεις, πρῶτα ὁ Θεός, γιά τήν Κυριακή τοῦ Σπορέως.

                                                                                            + π.Ι.Σ.

Virus-free. www.avast.com